Werken bij Retourplaza

De ideale baan bij een groeiende startup; Retourplaza!

 

Functie: Junior Logistiek Manager

Als Junior Manager van Retourplaza ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie, het contact met B2B klanten en de verschillende projecten die jijzelf kan en mag opzetten om processen/ het systeem van Retourplaza of die van klanten te verbeteren. Denk jij graag ‘out of the box’ en ben je nieuwsgierig en leergierig tegelijk? Als jij bij ons komt werken kom je in een klein team te werken, waardoor je al snel veel verantwoordelijkheid zult krijgen. Hierdoor zie je direct wat voor effect jouw beslissingen hebben op de dagelijkse operatie.

 

Wat doe je op maandag? 

Aan het begin van de dag heb je een meeting met een grote B2B klant die het systeem wil implementeren in hun retourproces. Je analyseert het probleem en bespreekt met de klant of dit een gewenste mogelijk is. Samen met de klant stel je hiervoor een plan op om dit te implementeren.
 
Je kan makkelijk schakelen. Want na deze meeting moet je een verkooprapport opstellen voor de aandeelhouders en de partner. Dit moet secuur gedaan worden want je wilt iedereen zo goed mogelijk informeren. Hierna volgt een meeting met je collega's en bespreek je nog even het weekend en wat de rest van de week moet gebeuren.
 
Na je lunch help je met de operationele werkzaamheden zoals het controleren van producten die gegrade zijn in het magazijn en beantwoord je vragen over de producten en/of levering. Dit is allemaal achter de computer. Na de dagelijkse werkzaamheden is er altijd nog tijd voor een project dat je zelf wilt opstarten of het aansluiten van een nieuwe klant!
 

Jouw Top 7 wekelijkse taken:

  • Dynamic pricing webshop beheren
  • Product data aanvullen voor diverse items
  • Opstellen en bijhouden van rapportages (o.a. verkoop en grading)
  • Verantwoordelijkheid voor de applicatie (vragen aanpassen/toevoegen etc.)
  • Ondersteunen pilot demo's voor nieuwe klanten
  • Procesmatige verbeteringen onderzoeken en toepassen
  • Klantenservice

 

Wie zijn wij?

Retourplaza is een snelgroeiende startup, dus naast bovenstaande taken is er altijd ruimte voor ondersteuning bij diverse projecten. Van marketing, logistiek, ICT tot big data. Zo draag je op jouw manier een steentje bij om zo min mogelijk retouren in de prullenbak te laten verdwijnen. Duurzaamheid en verspillingen tegen gaan zijn bij ons prioriteit nummer 1!

Bij Retourplaza bieden wij deze retour gestuurde artikelen, met hun eventuele bijzonderheden, een 2e unieke kans. Alle artikelen ondergaan in een enorm warehouse een unieke Retourplaza Grading+ met behulp van onze eigen ontwikkelde software.

We werken met een jong en enthousiast team met veel ruimte voor eigen initiatief en eigen ontwikkeling. Waar een Marktconform salaris tegenover staat met uiteraard een laptop om vanaf huis te werken.

 

Wat zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een part time (mogelijkheid tot fulltime) collega die ons kan ondersteunen (32-40 uur). Eigenschappen die onze nieuwe collega omschrijven zijn enthousiast, flexibel, klantvriendelijk, zelfstandig, gestructureerd, verantwoordelijk en secuur. Tot slot communiceer je makkelijk via telefoon en e-mail.

 

Wat breng je mee?

  • Afgeronde Hbo/wo studie
  • Vaardigheden in Microsoft Office
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden
  • Je kent je weg rondom websites en software systemen
  • Enige kennis van financiële zaken
  • Leergierig naar het bouwen van websites
 
 
Word jij onze nieuwe collega? Stuur dan je CV en motivatie naar Judith via [email protected]